12-08-2013 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anneloes Engen - WaarBenJij.nu 12-08-2013 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anneloes Engen - WaarBenJij.nu

12-08-2013

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

12 Augustus 2013 | Canada, Vancouver

Daar zijn we dan! Na een hele goede reis met Air Transat zijn we aangekomen in Vancouver. Een hele mooie stad omsloten door baaien en bergen met een hoge skyline. De reis verliep extra relaxed door een actie van Iris op schiphol. Bij het inchecken stonden wij met z’n vijven bij de ene balie, terwijl Iris bij een andere balie een eind verderop stond in te checken. Dat was niet zo handig, want de meneer bij onze incheckbalie vroeg waar de 6e persoon was. Dus wij allemaal hard roepen: ‘IRIS!!’. Dit vonden de mannen achter de balie erg grappig en begonnen mee te doen en grappige opmerkingen te maken, zoals ‘Iris wants priority’. Op het laatst zeiden ze dat ze nog wel een speciaal welkom zouden doen. Dit merken wij bij de gate. Toen bleek dat Iris en haar vader en moeder waren geupgraded naar club class (dit is een iets mindere vorm van business class)! We besloten dat eerst de mensen met de langste benen daar mochten gaan zitten. Dit waren Erik, Luuk en Anneloes. Wat een luxe daar! Veel beenruimte, lekkere dingetjes om te eten, diverse wijnen bij het diner en likeurtjes. Niet verkeerd! Halverwege gewisseld met Sanne, Iris en Margriet.
Eenmaal aangekomen op het vliegveld van Vancouver wilden we een taxi nemen naar het hotel. Het werd een limousine!!   Het bleek dat een limousine goedkoper was dan 2 losse taxi’s. Weer een ervaring rijker. De rest van de tijd doorgebracht in Vancouver, vechtend tegen de jetlag. We zijn niet te vroeg naar bed gegaan, maar het was af en toe moeilijk vol te houden. Na een heerlijke nacht gaan we de camper ophalen. We zijn benieuwd welke het gaat worden!

• 13 Augustus 2013 - 21:11

Ilse:

Hoi allemaal, leuk om jullie zo te volgen.
    Lekker luxe zo' upgrade. Komen Erik en Luuk lekker uitgerust aan om gelijk tot het ijshockey team toe te treden!
    Nu lekker met de campers op stap, geniet ervan!
    Liefs Ilse